FANDOM

A pris un surnom parce qu'elle a été kidnappée par des [Raider|Vanskerry Raider] et maltraitée. Un soir, elle a patienté jusqu'à ce qu'ils soient ivres, les a ligotés et égorgés tous, les laissant se vider de leur sang attaché les uns les autres jusqu'à leur mort.

Son [[1]] a été fait sur mesure pour elle. Elle commence aussi avec une [Hache], une armure moyenne (Haubert en mailles), des gants en cuir et des grèves en cuir.
Fichier:Kaverra.png

She likes [Roland|Sir Roland] because she feels safe with a fellow sworn to chastity, and because he treats her politely. She dislikes [[2]] for being a sexist pig and thinks [Rayne|Sir Rayne] is an ass. Because she is an uneducated peasant girl from a [[3]] fishing village, her language is a trifle incorrect, but she gets right to the point, despite that.

She starts with potential to be a strong foot soldier able to fight at a good distance with throwing weapons and polearms. 

She will hire on with you for 2000 denars.

She is a commoner, making her lord will result on her recruiting [Troop Tree|Fierdsvain] troops.
Fichier:Manopener.png
Fichier:Throwing Axes.png

Sur le réseau FANDOM

Wiki au hasard